Organizația Națională “Cercetașii României” (ONCR) caută contabil(ă) cu experiență în domeniul nonprofit și contabilitatea de gestiune. Dacă ți-ai dorit mereu un loc de muncă dinamic, te așteptăm în echipa noastră!

Responsabilități:

  • înregistrarea în ordine sistematică și cronologică a documentelor aferente activității organizației;
  • menținerea corectă și la zi a înregistrărilor contabile și a evidenței stocurilor de materiale;
  • pregătirea si depunerea situaţiilor financiare şi a raportărilor contabile anuale în termenele stabilite, conform cerințelor interne;
  • întocmirea situațiilor financiare precum: note contabile, registrul jurnal, balanțe de verificare, grafice estimative graduale, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile etc.;
  • monitorizarea financiară corectă, eficientă și în termen a proiectelor și cheltuielilor efectuate, în acord cu procedurile de raportare stabilite;
  • mentorarea membrilor din cadrul filialelor în implementarea procedurilor financiare;
  • încasare cotizații și întocmire situații trimestrial;
  • programarea bugetară și previzionarea fluxului de fonduri;
  • întocmirea și urmărirea execuției bugetare a organizației;
  • arhivarea documentelor financiare ale organizației;
  • realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
  • documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
  • alte sarcini conexe domeniului de activitate.

Cerințe privind ocuparea postului:

  • studii superioare economice;
  • experiență specifică de 1-3 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune; calitatea de expert contabil constituie avantaj;
  • bune abilități de comunicare și relaționare;
  • cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.), cunoașterea programelor relevante îndeplinirii atribuțiilor conform fișei postului;
  • cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
  • atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții;
  • program: 40h/ săptămână.

Beneficii:

  • mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată;
  • posibilitatea de a lucra într-o organizaţie de top în domeniul educaţiei;
  • remunerație financiară și telefon de serviciu;
  • acces direct la activitățile pedagogice cercetășești pentru copii, tineri și cele de formare continuă pentru adulți.

Procedura de selecție:

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți aplicația ta cu titlu “Aplicație contabil” la adresa de e-mail mihaela.girleanu@scout.ro până pe data de 17.03.2017. Dosarul de candidatură trebuie să cuprindă:

  • CV actualizat în limba română;
  • scrisoare de intenție;
  • alte documente relevante candidaturii: minim o recomandare.

Calendar:

  • 23 februarie – 17 martie 2017 – perioada de aplicație;
  • 20 –  31 martie 2017 – analiza și selecția aplicațiilor primite, interviuri la sediul ONCR din București.

Pentru informații suplimentare te rugăm să ne contactezi la adresa de email: mihaela.girleanu@scout.ro.