Descrierea postului

Organizația Națională “Cercetașii României” (ONCR) caută contabil(ă) cu experiență în domeniul nonprofit și contabilitatea de gestiune. Dacă ți-ai dorit mereu un loc de muncă dinamic, te așteptăm în echipa noastră!

În cifre, suntem 3500 de membri, 75 de filiale, 4000 de activități,  toate posibile cu 100 000 de ore de voluntariat anual … căutăm persoana potrivită care să gestioneze bugetul unei familii norocoase 🙂

Responsabilități:

  • înregistrarea în ordine sistematică și cronologică a documentelor aferente activității organizației;
  • menținerea corectă și la zi a înregistrărilor contabile și a evidenței stocurilor de materiale;
  • pregătirea si depunerea situaţiilor financiare şi a raportărilor contabile anuale în termenele stabilite, conform cerințelor interne;
  • întocmirea situațiilor financiare precum: note contabile, registrul jurnal, balanțe de verificare, grafice estimative graduale, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile, etc.;
  • monitorizarea financiară corectă, eficientă și în termen a proiectelor și cheltuielilor efectuate, în acord cu procedurile de raportare stabilite;
  • mentorarea membrilor din cadrul filialelor în implementarea procedurilor financiare;
  • încasare cotizații și întocmire situații trimestrial;
  • programarea bugetară și previzionarea fluxului de fonduri;
  • întocmirea și urmărirea execuției bugetare a organizației;
  • arhivarea documentelor financiare ale organizației;
  • realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
  • documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
  • alte sarcini conexe domeniului de activitate.

Cerințe privind ocuparea postului:

  • studii superioare economice;
  • experiență specifică de minim 2 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune;
  • calitatea  de expert contabil constituie avantaj;
  • bune abilități de comunicare și relaționare;
  • cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.), cunoașterea programelor relevante îndeplinirii atribuțiilor conform fișei postului;
  • cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
  • atenție la detalii, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții;
  • program: 30h/ săptămână

Beneficii:

  • mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată;
  • posibilitatea de a lucra într-o organizaţie de top în domeniul educaţiei;
  • remunerație financiară, laptop și telefon de serviciu;
  • acces direct la activitățile pedagogice cercetășești pentru copii, tineri și cele de formare continuă pentru adulți

Procedura de selecție:

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți aplicația ta cu titlu “Aplicație contabil” la adresa de e-mail mihaela.girleanu@scout.ro până la data de 30.11.2015. Dosarul de candidatură trebuie să cuprindă:

  • CV actualizat în limba română;
  • scrisoare de intenție;
  • alte documente relevante candidaturii.

Calendar:

  • 17 – 30 noiembrie 2015 – perioada de aplicație;
  • 1 – 6 decembrie 2015 – analiza și selecția aplicațiilor primite;
  • 7 – 15 decembrie 2015 – interviu la sediul ONCR;
  • Rezultatele selecției vor fi publicate după data de 18 decembrie 2015.

Pentru informații suplimentare te rugăm să ne contactezi la adresa de email: mihaela.girleanu@scout.ro.