Noi Cercetaşii ne dorim ca până în 2020 să fim prezenţi în toate comunităţile din România, oferind programe educative de calitate, accesibile tuturor copiilor.
Lansăm astăzi comunitatea Prietenii Cercetăşiei, dedicată tuturor iubitorilor de educaţie, celor care au beneficiat de programul cercetăşesc, părinţilor care cred în dezvoltarea armonioasă a copiilor oferită prin activităţi în natură.
Prietenii Cercetăşiei vor susţine misiunea educativă a Organizaţiei Naţionale „Cercetaşii României” prin contribuţie voluntară: financiară, materială, consultanţă, networking.
Cu 10 lei poţi susţine costul lunar al programului educativ oferit unui copil, reprezentând materialele necesare pentru activităţi, logistica echipelor de programe, a voluntarilor, remunerația executivilor profesioniști. Cu 50 lei poţi susţine 5 copii lunar, iar cu 100 lei poţi susţine 10 copii lunar.
Cercetaşii din filialele locale vor accesa contribuţiile oferite de tine şi prietenii tăi prin concursuri de proiecte dedicate activităţilor proprii desfăşurate în comunitate. Educația cercetășească va ajunge astfel la mult mai mulți copii și tineri.
Împreună vom creea o comunitate de susţinere a Mişcării Cercetăşeşti şi vom participa la întânirile comunităţii de prieteni, la campurile de vară şi la celelalte activităţi ale proiectelor pe care le sprijinim.
Intră aici pentru a sprijini direct educaţia pentru viaţă.
Îţi mulţumim,
Cercetaşii României, prin comunitatea Prietenii Cercetăşiei
Festivalul Luminii a fost pe buzele tuturor în luna mai. Cu ajutorul celor peste 3000 de voluntari an aprins 132 900 de gulguțe în 35 de locuri diferite din țară și, împreună, am construit pentru o seară adevărate oaze de liniște și relaxare unde cu toții putem redeveni copii.
Frumusețea lucrurilor mărunte nu e deloc măruntă atunci când e trăită alături de oameni dragi. De aceea, suntem mândri să vă anunțăm că Festivalul Luminii este în lista finaliștilor la Gala Națională a Voluntarilor 2015, la categoria Proiectul de voluntariat al anului. Vă invităm să susțineți festivalul cu un vot pe site-ul competiției și să îi cunoașteți și pe celalți finaliști.
Vă suntem recunoscători pentru implicare și vă felicităm pentru fiecare gulguță și pentru fiecare zâmbet pe care l-ați adus pe fețele celor din jur!
Gala Națională a Voluntarilor 2015este cel mai amplu eveniment anual de premiere a meritelor voluntariatului din întreaga țară. Acesta face parte din proiectul „Voluntariatul prinde VOLUM în România”, desfășurat de Federația VOLUM, proiect finanțat prin Granturile SEE 2009- 2014 în cadrul Fondului ONG (www.fondong.fdsc.ro) în România, cu suma de 82.789,8 euro. An de an, acest moment oferă o binemeritată recunoaștere publică a oamenilor care dăruiesc în mod constant din timpul, energia și abilitățile lor pentru a se implica în comunitate.
Dacă ți-ai dorit mereu un loc de muncă dinamic, căruia de multe ori să-i zici acasă, dacă ești pasionat de dezvoltarea relațiilor de parteneriat bazate pe profesionalism, transparență și reciprocitate, dacă ai visat mereu un loc în care să te simți o piesă de puzzle a unei construcții pentru o lume mai bună, tocmai ai găsit contextul potrivit.
Hai alături de noi să ducem povestea cercetășiei mai departe!
Responsabilități:
Participă la elaborarea strategiei de atragere de fonduri a organizației
Dezvoltă și implementează un plan de acțiune multianual pentru atragerea unor parteneri pe termen lung
Participă la scrierea de proiecte și cereri de finanțare pentru implementarea strategiei organizației
Menține și consolidează relația cu donatorii și sponsorii existenți
Participă la diverse activități/ evenimente ce au ca scop stabilirea de parteneriate pentru atragerea de fonduri
Asigură reprezentarea unei imagini unitare a organizaţiei şi supervizează aplicarea acestei imagini în comunicarea internă și externă
Iniţiază şi dezvoltă parteneriate cu autorităţile locale, instituţiile guvernamentale, sectorul privat, alte ONG-uri şi grupuri de interes pentru susţinerea strategiei organizaţiei
Dezvoltă, coordonează și oferă asistență tehnică pentru echipa națională de fundraising
Asigură managementul bazei de date, păstrând securitatea și confidențialitatea datelor
Organizează evenimente de strângere de fonduri
Profil:
Absolvent(ă) de studii superioare, cu experiență în scriere de proiecte, vânzări și/sau fundraising (preferabil în mediul ONG) de minim 2 ani
Experiență în utilizarea calculatorului, a soluțiilor on-line și social media
Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite; persoană inovativă, proactivă, cu o bună capacitate de analiză și planificare
Abilități de comunicare dezvoltate (scris și oral), abilități de socializare și interacțiune
Buna cunoaștere a limbii engleze (scris și vorbit)
Crede în viziunea, misiunea și valorile organizației și poate contribui la transmiterea autentică a cercetășiei
Disponibilitate pentru deplasări în țară
Program: 40h/ săptămână
Beneficii:
mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată;
posibilitatea de a lucra într-o organizaţie de top în domeniul educaţiei;
remunerație și telefon de serviciu;
acces direct la activitățile pedagogice cercetășești pentru copii, tineri și cele de formare continuă pentru adulți
apartenența la o familie națională de 4000 de membri și la o mișcare globală de 40 de milioane de copii și tineri
Procedura de selecție:
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți aplicația ta cu titlu “Aplicație Fundraiser” la adresa de e-mail mihaela.girleanu@next.scout.ro până pe data de 30.11.2015. Dosarul de candidatură trebuie să cuprindă:
CV actualizat în limba română;
scrisoare de intenție;
alte documente relevante candidaturii.
Calendar:
20-30 noiembrie 2015 – perioada de aplicație;
1 – 6 decembrie 2015 – analiza și selecția aplicațiilor primite;
7-15 decembrie 2015 – interviu la sediul ONCR;
Rezultatele selecției vor fi publicate după data de 18 decembrie 2015.
Pentru informații suplimentare te rugăm să ne contactezi la adresa de email: mihaela.girleanu@next.scout.ro.
În data de 14 noiembrie 2015, a doua ediție a Galei Naționale a Societății Civile Tinere 2015, sub motto-ul „Inspirăm o nouă generație”, desemnează Centrul Cercetășesc Nocrich – H. C. Habermann cea mai bună inițiativă de încurajare a voluntariatului!
Pentru al doilea an consecutiv, Gala Națională a Societății Civile Tinere 2015 vine să recunoască meritele tinerilor din întreaga țară prin desemnarea proiectelor remarcabile inițiate și realizate de tineri, pentru comunitate.
Centrul Cercetășesc Nocrich – H. C. Habermann, filială a Organizației Naționale “Cercetașii României” (ONCR) reprezintă unicul centru educațional de acest tip din România, un proiect special care funcționează pentru și prin implicarea voluntarilor. Acesta este amplasat în Nocrich, o mică comună din jud. Sibiu și a luat naștere din entuziasmul, viziunea și munca continuă a unor cercetași dedicați, care au văzut potențial atât pentru dezvoltarea comunității locale, dar și a tinerilor implicați activ în programele educaționale. Echipa de voluntari de la Nocrich are structura și coeziunea unei familii, iar proiectele dezvoltate de aceasta transpun același aspirit al inovației și creativității ca abordare în activitățile de educație non-formală.
În 5 ani de activitate, voluntarii de la Nocrich au reușit să dezvolte programe educaționale pentru aproximativ 2000 de beneficiari din România și din numeroase alte țări. Centrul Cercetășesc oferă un cadru de formare intercultural, găzduind doar în 2014, peste 600 de copii și tineri din România, Belgia, Franța, Germania, Danemarca, Islanda, Macedonia, Norvegia și Austria. Voluntarii găzduiți s-au implicat în peste 20 de proiecte educative locale, naționale și internaționale.
Cel mai impresionant lucru al Centrului educațional este că reușește să creeze programe de calitate cu real impact în societate, prin munca continuă a tinerilor, dar în același timp, pentru dezvoltarea personală a acestora, oferindu-le un cadru extraordinar de învățare prin acțiune. Prin activitatea și implicarea lor neîntreruptă, aceștia au oferit comunităţii locale șansa de a cunoaşte filosofia voluntariatului, a educaţiei non-formale și implicării active în comunitate, dar și cea mai mare mișcare de tineret din lume – cercetășia.
Mișcarea Cercetășească este în prezent una dintre cele mai vechi mișcări de tineret din România, cu peste 3500 de voluntari activi în toată țara. Această recunoaștere vine încă o dată să confirme calitatea Modelului Educațional Cercetășesc și valoarea sa pentru a dezvolta și susține indivizi implicați în comunitate, pentru construirea unei lumi mai bune.
Cu o tradiției de peste 100 de ani în educație non-formală, Organizația Națională “Cercetașii României” este susținător al Galei Naţionale a Societăţii Civile Tinere din România, fiind membru în Juriu la Categoria Educație. Inițiat și organizat de Ministerul Tineretului și Sportului și Fundația The Duke of Edinburgh`s International Award Romania, în parteneriat cu Federația Share și Primăria Cluj-Napoca, Gala Națională a Societății Civile Tinere 2015 se află la a doua ediție, în Cluj-Napoca, în contextul Cluj-Napoca 2015, Capitala Europeană a Tineretului.
Anul acesta numărul proiectelor aplicate aproape s-a dublat față de ediția anterioară, ajungând la 225 de aplicații, ceea ce demonstrează importanța unui astfel de eveniment prin care sunt recunoscute meritele tinerilor în societate. Mai multe detalii cu privire la eveniment găsiți accesând site-ul: www.galasocietatiiciviletinere.ro.
Echipa Centrului Cercetășesc Nocrich – H. C. Habermann dedică acest premiu familiei Nocrich și mulțumește în mod deosebit partenerilor solidari care prin încrederea și sprijinul oferit au făcut posibilă dezvoltarea extraordinară a Centrului educațional: dl Hans Christian Habermann, Kaufland România, Mercedes-Benz România și Programului de finanțare Erasmus+ – program de finanțare al Uniunii Europene în domeniul educației, formării profesionale, tineretului și sportului (2014 – 2020).
Pentru mai multe informații legate despre CENTRUL CERCETĂȘESC NOCRICH – H.C. Habermann”, vă rugăm să vizitați pagina http://nocrich.next.scout.ro/ . Persoană de contact – Diana Șutea, Director Centru Cercetășesc Nocrich – H. C. Habermann, e-mail nocrich@next.scout.ro .
Organizația Națională “Cercetașii României” (ONCR) caută contabil(ă) cu experiență în domeniul nonprofit și contabilitatea de gestiune. Dacă ți-ai dorit mereu un loc de muncă dinamic, te așteptăm în echipa noastră!
În cifre, suntem 3500 de membri, 75 de filiale, 4000 de activități, toate posibile cu 100 000 de ore de voluntariat anual … căutăm persoana potrivită care să gestioneze bugetul unei familii norocoase 🙂
Responsabilități:
înregistrarea în ordine sistematică și cronologică a documentelor aferente activității organizației;
menținerea corectă și la zi a înregistrărilor contabile și a evidenței stocurilor de materiale;
pregătirea si depunerea situaţiilor financiare şi a raportărilor contabile anuale în termenele stabilite, conform cerințelor interne;
întocmirea situațiilor financiare precum: note contabile, registrul jurnal, balanțe de verificare, grafice estimative graduale, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile, etc.;
monitorizarea financiară corectă, eficientă și în termen a proiectelor și cheltuielilor efectuate, în acord cu procedurile de raportare stabilite;
mentorarea membrilor din cadrul filialelor în implementarea procedurilor financiare;
încasare cotizații și întocmire situații trimestrial;
programarea bugetară și previzionarea fluxului de fonduri;
întocmirea și urmărirea execuției bugetare a organizației;
arhivarea documentelor financiare ale organizației;
realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
alte sarcini conexe domeniului de activitate.
Cerințe privind ocuparea postului:
studii superioare economice;
experiență specifică de minim 2 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune;
calitatea de expert contabil constituie avantaj;
bune abilități de comunicare și relaționare;
cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.), cunoașterea programelor relevante îndeplinirii atribuțiilor conform fișei postului;
cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
atenție la detalii, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții;
program: 30h/ săptămână
Beneficii:
mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată;
posibilitatea de a lucra într-o organizaţie de top în domeniul educaţiei;
remunerație financiară, laptop și telefon de serviciu;
acces direct la activitățile pedagogice cercetășești pentru copii, tineri și cele de formare continuă pentru adulți
Procedura de selecție:
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți aplicația ta cu titlu “Aplicație contabil” la adresa de e-mail mihaela.girleanu@next.scout.ro până la data de 30.11.2015. Dosarul de candidatură trebuie să cuprindă:
CV actualizat în limba română;
scrisoare de intenție;
alte documente relevante candidaturii.
Calendar:
17 – 30 noiembrie 2015 – perioada de aplicație;
1 – 6 decembrie 2015 – analiza și selecția aplicațiilor primite;
7 – 15 decembrie 2015 – interviu la sediul ONCR;
Rezultatele selecției vor fi publicate după data de 18 decembrie 2015.
Pentru informații suplimentare te rugăm să ne contactezi la adresa de email: mihaela.girleanu@next.scout.ro.
Dragi prieteni vă mulțumim foarte mult pentru implicare! Datorită eforturilor voastre comune, împreuna cu JCI Cluj, am achiziționat primele 9 bucăți de substituenți artificiali de piele care sunt în drum spre București (aproximativ 6000 de euro)! Campania de strângere de fonduri continuă. Împreună putem salva vieți!
–
Suntem profund întristați, a fost doliu în rândurile noastre, păstrat în tăcere și rugăciune sau în mod activ, prin implicare și ajutorare. Suntem alături și ne exprimăm solidaritatea și compasiunea!
Mulți dintre noi am simțit zilele acestea dorința de a ajuta în tragedia națională de vineri seară de la București. Nu credem că este un moment de luat poziții oficiale. Este un moment de acțiune, în care trebuie să facem tot ce putem să facem să ajutăm.
Dacă simțiți nevoia să faceți ceva, iată câteva lucruri pe care le puteți face:
1. Susținere și suport Susținem serile de veghe publice în toată țara și organizarea de momente de reculegere înainte de fiecare activitate, rugăciuni pentru reducerea suferinței și eliberarea sufletelor.
2. Donații pentru materiale medicale Cercetașii din Cluj, împreună JCI Cluj și mai mulți parteneri locali – lista lor crește – au demarat o acțiune de strângere de donații pentru materiale medicale, în special medicamentele scumpe și substituenți artificiali de piele (grefe artificiale), esențiale pentru victimele Colectiv.
Donații se pot face menționând „Contribuție COLECTIV”, în conturile: LEI: RO18 BTRL RON CRT 0097 1426 02 Cercetașii Romaniei Filiala Cluj Cod Fiscal: 17637149
EUR IBAN code: RO19 INGB 0000 9999 0431 6778 Bank:ING Bank SWIFT code: INGBROBU
Așadar, ne alăturăm să sprijinim campania de la Cluj ca și organizație. Timpul este esențial acum, vieți pot fi salvate pe bune. Sperăm ca vineri, 6 noiembrie, primul transport de medicamente să meargă spre spitale.
Puteți dona și în campaniile mari, ale Estuar sau ale Crucii Roșii Române, în conturile de aici.
3. Donare de sânge E nevoie de sânge – și acum și în următoarele săptămâni, tratamentul victimelor de tipul acesta fiind unul de durată. Pentru că a fost un val mare de solidaritate în prima săptămână după incendiu, este suficient sânge acum – dar efortul trebuie dozat și pentru săptămânile/lunile viitoare. Dacă îndepliniți condițiile, mergeți și donați sânge în următoarele săptămâni. Puteți dona în toate orașele cu Centre de Transfuzii.
4. Voluntariat Site-ul colectiv.info este resursa principală de centralizare a nevoilor de voluntariat și ale voluntarilor. Sunt multe alte lucruri pe care le puteți face – ajutat familiile victimelor, ajutat în treburi conexe la spital.
Suntem alături și invităm cercetașii care sunt în București și din întreaga țară, și sunt medici pe terapie intensivă, asistente sau studenți la medicină în ani terminali să se implice direct – ni se transmite că este nevoie de ajutor!
5. Lobby și awareness Dacă aveți conexiuni cu companii farmaceutice, lanțuri de supermarketuri sau alte companii mari putem să facem lobby să îi încurajăm să doneze materiale de orice fel către efortul de susținere a victimelor incendiului, sau să se implice în orice alt fel.
Invitați oameni la campania Clujenilor sau la oricare alte campanii, implicați-vă colegii și prietenii și încurajați-i să ajute.
Administrația Prezidențială și-a exprimat susținerea pentru activitățile cercetășești și deschiderea pentru colaborare în cadrul unor evenimente educaționale, luând în considerare principalele proiecte curente ale organizației.
Luni, 2 noiembrie a.c., la Palatul Cotroceni, a avut loc întâlnirea între delegaţia Administraţiei Prezidenţiale, condusă de Şeful Cancelariei Preşedintelui, domnul Sorin – Dan Mihalache, şi reprezentanţii Organizației Naționale “Cercetașii României” (ONCR), cea mai veche mişcare educațională de tineret din România.
A fost amintit faptul că statul român, prin instituția primului său reprezentant, a luat încă din 1913 sub patronaj mișcarea cercetășească. Parteneriatul de încredere a făcut posibilă organizarea în ultimii ani a Jamboreei Naționale – RoJAM 2011 (loc. Săliște, jud. Sibiu) și ulterior celebrarea Centenarului Cercetășiei Românești, care a avut loc în 2013 (loc. Mogoșoaia, jud. Ilfov).
În oglinda interesului reciproc de continuare a dialogului istoric, reprezentanții Administrației Prezidențiale și-au exprimat sprijinul cu privire la derularea programelor cercetășești, care să contribuie la o educaţie integrală şi de care să poată beneficia cât mai mulţi copii și tineri, conducând astfel la evoluţia întregii societăţi româneşti.
Președintele Organizației Naționale ”Cercetașii României”, Sabin Mureșan, a declarat: „Reconfirmăm azi încrederea și disponibilitatea de a ne alătura Administrației Prezidențiale în demersurile ce țin de crearea unei societăți civice bazate pe educația de calitate a copiilor și tinerilor. Numitorul comun dintre viziunea Președintelui României, domnul Klaus Iohannis, și cea a mișcării cercetășești este crearea unei societăți în care oamenii sunt împliniți ca indivizi și joacă un rol constructiv.”
Cercetașii României își asumă misiunea de a contribui la dezvoltarea unei societăți responsabile și implicate, prin crearea de oportunități de formare și dezvoltare pentru copii și tineri. În prezent, în cadrul organizației sunt activi peste 3500 de cercetași în 55 de localități din țară.
700 de cercetaşi din Bucureşti din cadrul Organizaţiei Naţionale “Cercetaşii României” vor sărbători „Deschiderea Anului Cercetăşesc 2015-2016” sâmbătă, 31 octombrie, de la ora 10.00, la Muzeul Naţional al Satului “Dimitrie Gusti”.
De îndată ce vor trece pragul Muzeului Naţional al Satului, tărâmuri de poveste urmează a li se arăta cercetaşilor bucureşteni, descoperind că „A fost o dată” nu este doar începutul unei poveşti. Ogrăzile şi aleile vor deveni tărâmuri magice educaţionale, unde joaca şi bucuria îşi vor da mâna. „Codrul de Aramă”, “Tărâmul Speranţei”, “Tărâmul de unde Ploaia Vine” şi “Valea Zmeilor” sunt tărâmurile unde nu pot intra decât cu un talisman special şi unde ei vor fi provocaţi să îşi demonstreze aptitudinile şi abilităţile de cercetaş. Între orele 10:00 şi 14:00, muzeul va forfoti de entuziasm, iar când toate provocările vor fi trecute cu bine, cercetaşii vor descoperi că povestea merge mai departe şi vor striga într-un glas „Gata oricând!”
Veniţi să descoperiţi frumuseţea celei mai mari mişcări de tineret de pe glob şi totodată să aflaţi cum prin educaţie şi implicare lăsăm lumea un pic mai bună decât am găsit-o! Alături de cercetaşi, la acest eveniment vor fi prezenţi prieteni de încredere, vechi susţinători ai mişcării Scout în România.
Organizaţia Naţională “Cercetaşii României” este membră fondatoare a Organizaţiei Mondiale a Mişcării Scout. Misiunea Cercetăşiei în societatea româneasca este de a contribui la educarea tinerilor printr-un sistem de valori bazat pe o Promisiune şi o Lege, de a ajuta la construirea unei lumi mai bune, în care oamenii sunt împliniţi ca indivizi şi joacă un rol constructiv în societate. Cercetăşia este cea mai mare organizaţie mondială educativă de tineret, care, de peste 100 de ani, contribuie la crearea unei lumi mai bune prin implicarea personală a sutelor de milioane de oameni care au respectat Promisiunea Cercetaşului.
Organizația Națională “Cercetașii României”, în parteneriat cu Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Ilfov (D.J.S.T.I.) și Casa Corpului Didactic Ilfov (C.C.D. ILFOV) implementează cursul de formare continuă Pedagogia cercetășească – premisă în educația non-formală în cadrul proiectului “Să învăţăm în natură!”.
Cursul de pedagogie cercetășească furnizează un set de informații și instrumente de educație non-formală în baza Metodei Scout și este unul interactiv, bazat pe instrumente participative și activitaţi de învăţare prin descoperire cu utilizare de strategii inovative.
CUI SE ADRESEAZĂ ACEST CURS?
Cursul se adreseaza unui număr de 30 de cadre didactice și lucrători de tineret. Menționăm că în cazul unui număr mare de înscrieri și în limita locurilor disponibile, vor avea prioritate cadrele didactice din învățământul primar, gimnazial și liceal din judeţul Ilfov.
În baza certificării cursului din partea CNFP, cadrele didactice din învățământul primar, gimnazial și liceal pot solicita eliberarea Atestatului de formare continuă cu 10 credite profesionale transferabile.
ABILITĂŢI ŞI COMPETENŢE DOBÂNDITE:
Instrumente de educație non-formală în baza Metodei Scout adresate dezvoltării copiilor/ tinerilor, care pot fi transferate şi în sistemul de educaţie formal;
Abordare nouă (constructivistă) în procesul de învăţare (profesorul/ formatorul/ lucrătorul de tineret ghidează, facilitează, sprijină etc.);
Proces propriu de dezvoltare personală, dat fiind ca educaţia prin metoda cercetăşească este un proces prin care ambii actori implicaţi au de câştigat în planul dezvoltării personale.
DURATA CURSULUI
Durata totală a cursului de formare (modulul teoretic şi practic) este de 40 de ore şi va avea loc în două etape:
Etapa I – Modulul teoretic se derulează în perioada 30 octombrie – 1 noiembrie la Zărneşti.
Etapa a II-a – Modulul practic se derulează în perioada 1 noiembrie – 30 noiembrie şi sumarizează 24 de ore de pregătire, implementare, evaluare şi raportare de activități non-formale adresate copiilor/ tinerilor.
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
Completarea formularului de înscriere până la data de 23 octombrie 2015;
Asumarea prezenței pe toată durata cursului (modul teoretic şi practic);
În cazul cadrelor didactice, asumarea prezenței la examinarea finală care va avea loc în luna noiembrie 2015 (data exactă va fi stabilită ulterior, în funcție de disponibilitatea cursanților);
Achitarea contribuţiei de participare în valoare de 150 RON până la data de 23 octombrie 2015, contribuție care acoperă trei zile de curs (30 octombrie – 1 noiembrie), cazare, masă și materiale de studiu şi în cazul cadrelor didactice, evaluarea finală și eliberarea atestatelor. Menționăm că transportul va fi suportat de participanți, acesta nefiind inclus în contribuția de participare.
CRITERII DE SELECŢIE:
Datele prevăzute în formularul de candidatură (profilul candidatului);
Motivația și capacitatea de valorificare a competențelor dobândite (follow-up).
Confirmarea participării din partea organizatorilor;
Completarea dosarului de înscriere până la data de 23 octombrie 2015:
Act de identitate, în copie cu mențiunea “conform cu originalul”;
Dovadă de plată a contribuţiei de înscriere în valoare de 150 RON, prin virament bancar, în contul specificat ulterior.
Pentru cadrele didactice din învățământul primar, gimnazial și liceal care solicită eliberarea Atestatului de Formare Continuă cu 10 credite transferabile, dosarul va cuprinde şi:
Certificat de naștere, în copie cu mențiunea “conform cu originalul”;
Certificat de căsătorie (dacă este cazul)/ Certificat de divorț (dacă este cazul)/ Act de schimbare de nume (dacă este cazul), în copie cu mențiunea “conform cu originalul”;
Acte de studii didactice, în copie cu mențiunea “conform cu originalul”;
Adeverință din partea instituției de învățământ în care este încadrat cursantul, care să conțină informații cu privire la funcția sa didactică, specializare și vechime în funcție.
Precizăm că aceste documente vor fi colectate în perioada derulării modulului teoretic (30 octombrie, Zărneşti).
Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați telefonic la nr. 0040 723723827 sau prin e-mail la adresa contact@next.scout.ro.
Vă așteptăm să descoperiți alături de noi frumusețea cercetășiei!
Federația VOLUM – Federația organizațiilor care sprijină dezvoltarea voluntariatului în România organizează, în perioada 28 septembrie – 23 octombrie, o caravană națională care are drept scop prezentarea și promovarea instrumentelor și a oportunităților care vin în sprijinul organizațiilor neguvernamentale care lucrează cu voluntarii și, de asemenea, în sprijinul persoanelor care doresc să desfășoare activități de voluntariat. Caravana „Pune ORAȘUL TĂU pe Harta Voluntariatului” se va desfășura în 12 orașe din România: București, Bacău, Iași, Oradea, Baia Mare, Cluj Napoca, Alba Iulia, Timișoara, Craiova, Brașov, Sf. Gheorghe, Constanța și va avea parte de câte o zi de evenimente în fiecare oraș.
Luni, 5 octombrie, Organizaţia Naţională „Cercetaşii României” – Centrul Local Oradea spriijină acest proiect prin co-organizarea evenimentului la nivel local. Evenimentul se va desfășura, începând cu ora 09.30, la Sala de conferințe din cadrul Centrului Național de Informare și promovare Turistică Bihor.
Organizaţia Naţională „Cercetaşii României”, membră a Federaţiei VOLUM recomandă participarea la acest proiect şi se alătură demersurilor de promovare, dezvoltare şi recunoaştere a voluntariatului în România.
În cadrul Caravanei, reprezentanții instituțiilor publice, membrii organizațiilor neguvernamentale de la nivel local și voluntarii vor putea afla mai multe despre platforma hartavoluntariatului.ro, care are drept scop corelarea cererii și a ofertei de voluntariat, la nivel național, dezvoltând astfel mișcarea de voluntariat din România și care va putea fi accesată începând cu prima zi a caravanei – 28 septembrie. De asemenea, în cadrul Caravanei, participanții vor fi informați cu privire la certificatul de voluntariat, care este obligatoriu, la cererea voluntarilor, conform Legii Voluntariatului 78/2014, pilotat în ultimele luni de peste 100 de organizații neguvernamentale și care va putea fi eliberat de pe platforma hartavoluntariatului.ro.
Seria de evenimente locale, din cele 12 orașe, va cuprinde și câte un atelier pe tema discursului instigator la ură și a extremismului și modalitatea prin care voluntariatul (indiferent de vârstă) și implicarea în comunitate vin în sprijinul campaniei Comisiei Europene No Hate Speech Movement (http://nohatespeechmovement.org/).
Această caravană face parte din proiectul „Harta Voluntariatului”, desfășurat de Federația VOLUM, proiect finanțat prin Granturile SEE 2009- 2014 în cadrul Fondului ONG (www.fondong.fdsc.ro) în România, cu suma de 72, 454.36 Euro.